Friday, August 23, 2013

שישה טיפים לבניית אסטרטגיה שיווקית ניידת חזקה

מכשיר סלולרי נייד הוא מכשיר המשמש אותנו יותר ויותר, חברות זקוקות לדרכים הטובות ביותר לשימוש בערוץ זה כדי לתקשר עם לקוחות, מה שהופך חלק בלתי נפרד שימוש סלולרי עם אסטרטגיות השיווק סלולרי הזמינות הכוללות שלהם.

שימוש


מכשיר סלולרי נייד הפך לכלי חשוב עבור לקוחות ברחבי העולם. מיליוני אנשים נוטים להסתמך על הטלפונים הניידים שלהם לכל דבר, החל בשעון מעורר שהם מתעוררים בבוקר עם המכשיר הם גם משתמשים כדי למצוא את המסעדה הקרובה ביותר, ולקרוא את תגובות אנשים אחרים בפורום או באיימל.

סקר של המגזין טיים בשנה שעברה תאר את תלותו של האדם מול מכשיר סלולרי נייד. בארצות הברית, כ -90 אחוזים מהמבוגרים הם תמיד נמצאים עם מכשיר סלולרי נייד. רבע מהנשאלים בודקים את הטלפונים שלהם בכל 30 דקות וחמישית מהנשאלים לא יכולים ללכת 10 דקות בלי לבדוק המכשירים הניידים שלהם. יתר על כן, כשליש מהנשאלים הודו בלי הטלפונים הסלולריים שלהם, ולו לזמן קצר גורם להם חרדה. "זה דרך החיים, חדשות אספקה ??קבועה והערות וחסרות היגיון והכל כלכך זמין וקרוב, עד כדי כך שפעמים רבות אנשים היו בוחרים בארוחת הצהריים שלך, אם ייאלצו לבחור את הטלפון שלך", אומר המגזין.

התלות העצומה הזה בטלפון הנייד היא הזדמנות עבור משווקים ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים ללכת על מכשיר שלעתים רחוקות היא מחוץ להישג יד. מנהל בכיר לתקשורת ובידור צפוי הניידים, מדגיש כי ארגוני אסטרטגית שיווק סלולרי שהדרך בה אנו רואים כיום בהשוואה לסלולרית כאשר הוא רלוונטי לצורך לשקול מחדש את הסצנה. "אין לנו לינה לקוחות יכולים רק שני כדי להתמודד עם התוכן", הוא אומר. במקום זאת, לחזות מצא כי שני שלישים מאנשים צורכים תוכן סלולרי בזמן שהם בבית. "חייבת להיות בשימוש. תזוזה טקטונית בטלפון הנייד" למעשה, ת'ורפ, סגן נשיא לשיווק לאקספו, מציין כי חברות לשלב וידאו לתוך שני שולחנות העבודה שלהם וטלפונים ניידים, מדהים 10 אחוזים מהתנועה מגיע מנייד.

המוציא לאור נאסט ראה עלייה בכניסה קוראים שיכולים לגשת לתוכן באמצעות נייד. ריינולדס, סגן נשיא לניתוח שיווק במחלקת השיווק לצרכן של החברה, אומר כי חלק מהפרסומים יותר מ -50 אחוזים מתעבורה הניידת מגיעים דרכם. אבל בעוד שרוב אנשי עסקים את החשיבות של בעל אסטרטגית שיווק סלולרי הכירו, חברות רבות עדיין מתמודדות עם אתגר כשזה מגיע לשילוב נייד לתוך תמהיל השיווק הכולל, יצירת חוויה שיווק רבת ערוצים חלקה. "אתה צריך לעשות את חלק חוויית הנייד שלך של קמפיין שיווק משולב", אומר פינגרמן, "הדרך הטובה ביותר לקבל לידיך והכיסים של הלקוחות שלך המותג שלך היא להיות אסטרטגיה לניידות לטווח ארוך המבוססת על מה שהלקוח חושב את זה כדאי לבנות", "הנייד היא אסטרטגיה שיווקית עצמאית", הוא אומר, ומוסיף כי שיווק סלולרי יכול להיות דרך נהדרת להביא תנועה, אבל יכול גם לשמש כמנגנון לגיוס לקוחות פעולה, למשל, ליצור חנות. המומחים חולקים שישה טיפים לאסטרטגיית שיווק סלולרי חזקה.

1.    להבין איך הלקוחות שלך משתמשים בטלפון נייד שלהם: לקוחות שונים משתמשים בניידים, מסיבות שונות, למשל, אך ורק למחקר או להכנה לביקור בחנות. "המותגים שהם מוצלחים ביותר בשימוש נייד ככלי שיווקי לעתים קרובות מבקשים משוב מלקוחות כדי לעזור להגדיר ולחדד את אסטרטגיה של שיווק סלולרי, טקטיקות וכלים", מותגים שמצליחים בלקיחת האסטרטגיה הניידת שלה לתוך תמהיל השיווק הכולל שלהם הם אלה שבאמת מבינים איך ומתי הקהל שלך באמצעות המכשירים שלהם ולאחר מכן לעבוד כדי לקבל את תשומת לבך ו לספק ערך מוסף בשלב זה. "רק מראה עד זה לא מספיק", "מותגים צריכים לחשוב על ההקשר שבו אנו עם המסר". קלי, אסטרטג מוצר, הניתוח צריך לשמש כדי לספק מבט של 360 מעלות על לקוחות על פני מספר רב של ערוצים. צריך לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבוע כיצד החוויה הניידת היא תורמת לאסטרטגיה העסקית הכוללת, כולל מסע קנייה שאין לו מקום במכשיר נייד, לחזות, יש לשים לב לחשיבות של פירוק מאגרי נתונים ולהביא נתונים ניידים, יחד עם המידע שנאסף התקבל מערוצים אחרים. מגזיני הערות ריינולדס קונדה נאסט, כי כדי לספק לטכנולוג קבוצות ספציפיים או פחות, חוטי ווג ומתבגרים צריכים שיהיו לי. סביר יותר על קהל גדול יותר נייד.

2.    זה לא מספיק כדי להיות אתר או יישום סלולרי מותאמים "אתרים מותאמים לנייד לא צריכים להיות חלק מאסטרטגיה ניידת, כי זה פשוט צורך ברור לכל חברות שרוצות לגדול כדי ליצור אתר אינטרנט שראה וטוב קל לשימוש באמצעות מכשיר נייד ",כמו כן, יישומים הם רק חלק מהדרך לאסטרטגיית שיווק סלולרי מוצקה וארגונים לא צריכים להתעקש על הפיתוח של יישום, רק בגלל שכולם עושים. יש כמעט מליארד אפליקציות, ומחצית מהם יכולה לשמש פעמיים. "כדי לחתוך דרך יישום העומס, יש מותג מטרה פונקציונלית חזקה, הצעה ניידת וערך", הוא אומר. וינהולד אמר כי כארגון ממשיך ומפתח את יישום, יש לו את אותה תחושה כמו בערוצים האחרים, ומספק חוויה חלקה. בנוסף יש להתייחס אל אתר מותאם למכשיו נייד כאתר רגיל, אבל לצרכימים הספציפיים שיש להם לקוחות להשתמש בטלפונים הניידים שלהם כדי לטפל, למשל, לחפש כיוונים או שעתי עבודה.

3.    ליצור חוויה שיתוף בכל ערוצי שיווק החלק: המפתח לאסטרטגיה שיווקית יעילה הוא לחוות "לייק" שלקוחות יעשו. בארגונים רבים יש קושי לעשות זאת בגלל הערוצים השונים שלהם לפעול בממגורות ומופרדים אחד מהשני. מומחים מדגישים כי מנהיגים עסקיים צריכים לעבוד כדי לחבר את הערוצים שונים ולכן החברה מציעה חוויה מושלמת בכל סעיפי אישום. "בימים שבהם נייד מציע חוויית משתמש שונה נספרים, כי לקוחות מצפים חוויה חלקה", אומר פיינברג. מושב  מדגיש את החשיבות של הבטחה שיותר ויותר לקוחות מתקשרים עם מותג או אתר סלולרי, יישום, או צפייה במסע פרסום. מעורב "בעולם שבו מכשירים ניידים הם הארכתו אישית של מי שאנחנו, צרכנים צריכים להרגיש שהם מקבלים את הערך של האינטראקציה שלהם עם המותג שלך," הוא אומר.

4.    להכיר בכך שהטלפון הוא מכשיר אישי מאוד: בעוד שלקוחות נוטים להיות תמיד עם טלפונים הניידים שלהם איתם, זה לא אומר שהם רוצים לקבל מותג שלך הודעות כל הזמן. "חברות רבות עושות את הטעות הגדולות ביותר הזאת כי הן לא מבינים עד כמה זה אישי הפלטפורמה הניידת", "זה כבוד גדול להיות העניק גישה למדיום זה, ולכן ברגע שאתה מגיע לשם אתה צריך לחשוב כמו הלקוח". "עבור צרכנים רבים, מכשירים ניידים הם הדבר הראשון שהם רואים בבוקר והדבר האחרון שאני בודק לפני שהוא הולך לישון בלילה", "בהתחשב בקשר הזה, יש לנו כמשווקים, הזדמנות מצוינת ליצירת קשרים עמוקים יותר עם צרכנים, אבל היא מגיעה עם סיכוי גדול יותר ליצירה טובה יותר. החוויה מודעות"

 5.   לספק ערך: מנהיגים עסקיים צריכים לוודא שהם נותנים ללקוחות ערך, בין אם על ידי תגמולים פיסיים כגון כרטיסי מתנה, תכונות ייחודיות ותוכן מעניין. "פרסום חילופי ערך הוא לא רק מחיר, זה על לספק את התוכן הנכון לקהל הנכון בזמן הנכון",  על ארגונים חייבים לנתח בזהירות את מסע הלקוחות ולחקור כיצד שימוש אסטרטגית שיווק סלולרי יכולים לשמש כדי להוסיף ערך ולשפר את חווית הלקוח בכל שלב של המסע הזה.

6.    כאשר לקוחות מוכנים להיענות לקריאה לפעולה: שיווק נייד יכול להיות מכשיר חזק מאוד, אבל כמשהו רלוונטי ללקוח, המסר הוא רק ההתחלה. לאחר שההודעה נמסרה, ארגונים חייבים להיות מוכנים לצעד הבא שהלקוח צריך, או ללכת לחנות לבנים והטיח או על ידי ביקור באתר האינטרנט של החברה. "זו טעות להשתמש בטלפון נייד רק כדי להשיג, בלי לחשוב על הצעד הבא, האדם הפשוט - הלקוח שלכם.

לבסוף, ארגונים צריכים אסטרטגיה הניידת ראשונה בחברות שלהם. "ארגונים ששיווק סלולרי ולקוחות לחיות את חיים ניידים הטוב ביותר לשירות, גם בחיי העבודה שלהם, את עצמם". חברות חכמות יציגו צוותי השיווק שלהם משתמשים בטכנולוגיה סלולרית כדי להבין מה הלקוחות חווים באינטראקציה עם המותג במכשירים אלה טובים יותר.

Sunday, July 21, 2013

פרסום סלולרי טיפים ליזם המתחיל

הכתובת על הקיר כשזה מגיע לדומיננטיות העולות של פרסום סלולרי, כמו מספר גדל והולך של צרכנים מנסים להסתגל לרעיון של שימוש בטלפון הנייד שלך ככלי עסקי. צריך להיות מעניין לדעת כי הוצאה על פרסום סלולרי גדלה ליותר מ -8 מליארד דולרים בשנת 2012, עם זאת הסכום צפוי לקפוץ מעל 30 מליארד דולרים בארבע השנים הקרובות (סקר מארה"ב).

ככל שיותר ויותר חברות יתחילו לנצל את הצמיחה של מסחר נייד, יש עדיין זמן להכות בברזל החם ולהיות יזמים ראשונים המחפשים דרכים ליישום זרמי הכנסה באינטרנט דינמיים. אם זיהיתם את נייד כדרך חכמה כדי לקדם את העסק שלך ולהתחבר עם לקוחות חדשים, שקלו את הטיפים הבאים כדי להפעיל את פרסום סלולרי מוצלח לעסק.



1. מטרה זהירה


צעד ראשון חשוב בפיתוח אסטרטגיית פרסום סלולרי הוא לזהות מהו הדבר המבטיח ביותר לאוכלוסיית המוצרים או שירותים שלך, ולאחר מכן ליישם את הידע הזה למקום שבו הנייד פועל, למשל, אלה אנשים שמתחת לגיל 30 שנים כמעט 80% מהקהל היעד הספציפי. אם כבר מדברים על נתוני מיקום סלולריים זה גם גורם מפתח בקביעה מי יקבל את המסר השיווקי שלך ומתי, ויכול להיות טוב יותר בשימוש על ידי הניתוח של מידע על ההרגלים של צרכנים פרטיים. המטרה היא לקבוע מי הוא הלקוחות הטובים ביותר שלך, ואז תוכל להציע עסקה שמעניינית אותם, ושבו סדר יום שלך מוביל להציע לאדם הנכון בזמן הנכון והמקום של המודעות הנכונה.



2. צור ממתק - משהו שתופס את העין


יישומים ניידים פופולריים ואתרי אינטרנט עושים שימוש טוב של מסכים עם רזולוציה מסך בהבחנה גבוהה אינטליגנטיים סופר וטלפון הרשתית, תוך שימוש בגישה ויזואלית שקופצת מהמסך. עבור המודעות ב- App שלך ובאנרים באינטרנט יש שיעור הצלחה גבוה, אתה צריך לתת להם עיצוב שתופס את העין וגורם שהמשתמש ילחץ, אבל אין להגזים.

העובדה שהם מתכווצים כך שיתאימו למסך הקטן יותר אומרת שאין ערך אמנותי או פונקציה שיכולה לשמש מושב אחורי. קח את ההזדמנות לנצל את הדור המשופר של פרסום סלולרי, כגון שימוש בקטעי וידאו באנר או חנות למקסם את ההשפעה של מסעות הפרסום שלהם פונקציות הלוקליזציה.



3. פורמט לOn-the-Go


יצירה של חומר באינטרנט, במיוחד לגבי תקשורת סלולרית דרושה כדי לחדד את השיטות של עיצוב תוכן שלהם ביעילות. הבניית חווית המשתמש כי נמען המודעה להתקנים הנייד עבור אדם שעובר, כך שזה מגוחך לצפות מהלקוח לקרוא הרבה טקסט או להפסיק הכל כדי למלא את שדות המידע. זה בדרך כלל טוב יותר קיבל גישה ישירה באמצעות ביטחונות חזותיים שעושה רושם בטווח הקצר. מההתחלה, גוף, תפריט ניווט, הכל צריך להיות ברור ואינטואיטיבי למשתמש לנקוט פעולה בעניין של כמה קליקים בודדים, כמובן שעדיף כמה שפחות פעולות.



4. הצעות אטרקטיביות


אחת הדרכים היעילות ביותר להרחבת בסיס הלקוחות שלך הוא להרחיב את טווח היעד שלהם לגרום לצרכנים סלולרי יתקשו לסרב לה. מתן תמריצים לפעולה בפרסום סלולרי - או שישלים רכישה, הבחירה של רשימת תקשורת או לבצע הפניה - לספק מצב שתמיד ירוויחו, שהניבו שיעורי קליקים גבוהים פרודוקטיבי.

עם קמפיין פרסום סלולרי יעיל לא יכול רק לקבל הקופון שלך לקהל שהוא באמת מעוניין, אבל כדי להגיע לזמן ולמקום שיתקבל טובים יותר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים האפשריים כאשר מורגש לשכנע את הלקוחות "הטובים ביותר" שלהם לפעולה. לדוגמה, חשוב שחשבון מכשירי iOS עבור הנתח מהכנסות שירותים ניידים מקומית הגדול ביותר, ושיעור הקליקים של מודעות להתקנים ניידים נוטים להיות בין 6 בערב, וחצות.



5. אל תהיה פרח קיר


האם מודעות להתקנים ניידים ופשרה חברתית: שמלה להצלחה, לכניסה מאובטחת, מגיעה עם מתנות מגדרם כדי ליצור קשר עם חברים חדשים. על ידי חיבור אלמנט חברתי של קמפיין הפרסום הסלולרי שלך, אתה לא רק לקבל חשיפה לנקווה כוח מעריכי התייחסות, אלא גם לפגוש את התיאבון שאינו יודע שובע של משתמש טלפון חכם המודרני עבור יישומים ניידים ואת האינטראקציה תקשורת חברתי. נסה לגשת למדיה החברתיים לעתים קרובות יותר לאכלס את הלקוחות שלהם, ולהוסיף נופך של כיף ומשעשע עבור מודעות להתקנים ניידים כדי לקבל את המסר שלהם לקהל, ואילו הזרקת אלמנט ויראלי למסע הפרסום שלך.



6. לספק חבילה הכוללת


בימים אלו, הצרכן המודרני ומסוגנן יש ציפיות גבוהות יותר כשזה מגיע למצב של קניות ניידת כאשר הוא משתמש טלפון חכם שלו. האם אתה יכול לזהות את המאפיינים הדמוגרפיים המושלמים, סביבות גישה איכות מודעה והצעה לבקש הצעות, אך ללא מבנה כדי לספק ניסיון במכירות חלק, אתה חייב לאפשר אחוז גדול יותר, אל תיתן להזדמנות לחמוק בין האצבעות.

על ידי חיפוש יכולות מתקדמות - כגון מתן מכירות מפעל של CRM הנייד אינטואיטיבי, יעיל, פונקציונלי ומסחר נייד תכונות חנויות צימוד חדשניות - אתה לא רק למקסם את ההמרות, אבל לתת צרכנים שווי ערך להחזרה עסקים ומפה לאוזן.



מחשבות סופיות

העובדות על משתמש טלפון הן ברורות כשמדובר בהבטחה של פרסום סלולרי, שכן מרבית הצרכנים ברחבי העולם נמשכים להשתמש במכשירי כף יד על מנת לשפר את חווית הקניות בבית שלהם, מרגשים, ובחנויות. בגיבוש אסטרטגיות למיקוד צרכן והצגת מודעות, לכוונן את הפורמט והעיצוב ויכולות חיפוש יעיל של המדינה הניידת של האמנות, אתה יכול לנצל את מגמה חדשה לנהוג דינמי שלך בעסקים.





אילו טיפים נוספים על פרסום סלולרי אתה יכול להציע?

Friday, June 21, 2013

מחזור החיים של הקניות בסלולרי


מכשיר הנייד הופך להיות "תהליך קנייה" בתהליך הקניות בסלולרי. אחד מושגי השיווק המפורסם ביותר של חיסכון בזמן, הרעיון שהלקוח עושה נתיב צפוי למכירה (בהגדרתו, את תשומת הלב הראשונה שלה למוצר, ולאחר מכן עניין חולף בזה, ותשוקה, ולבסוף, פעולה), שימש עוד כמסגרת לספקים כדי ליצור אסטרטגיה לתקשורת עם לקוחות והשפעה. למרות שכבר דנו בצעדים ומעודנים לאורך זמן, ועכשיו תהליך קנייה לעתים קרובות מוצג כ" משפך מכירות "(עם שמיעה ראשונית גדולה הוא מודע לכך, קבוצות קטנות יותר תקשור עם היכרות, התחשבות, את רכישה ונאמנות), הרעיון הבסיסי נשארה את המחויבות של הלקוח לרכישה מעצימה כל שלב, ואם ההשקעה אם המוכר להביא את העסקה לסיום מוצלח.

כעת, הודות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח, משווקים צריכים לחשוב מחדש על דברים. קניות הפכה להיות תהליך אטרקטיבי ולא מה שעבד פעם ספק עם עובד גם כיום. צרכנים לא הולכים לקניות, אבל קניות יש תמיד.

כדי להתאים למגמה זו, מפעילים חייבים להתחיל בהכרה בכך ש, בעולם החדש הזה של מסחר נייד, הערוץ המסורתי הוא מת. הוא הוחלף על ידי משהו קרוב יותר למחזור חיים מסחרי, שבו מוכרים יכולים להשפיע על התנהגות הצרכנים של החלטות קנייה הניידת בכמה רגעי מפתח.

מאמצי שיווק בהדרכת משפך המכירות המסורתיים לא עובד בסביבת קמעונאית מאוכלסת על ידי מכשירים ניידים, מפני שעל ידי הקונה הנייד עדיין הפעיל, כל התהליך של קנייה ו רכישה היא רצופה ולסירוגין. בערוץ הישן, הקונה פעל בשניהם רכישה ומכירות להביא אותם קרוב יותר לרכישה. עם נייד, התהליך הוא רצף של מאורגן מסוג זה. שלבים של התהליך של רכישת טלפונים קורים כל הזמן. ובמיוחד לקוחות ניידים (M-קונים) יכולים להשפיע כאשר הם משתמשים במכשירים הניידים שלהם בדרכים.

אני אוהב לחשוב שהמחזור של החברה הסלולרית במונחים של שש מדינות מפתח שבם יש ללקוחות על רכישות החיים, כל אחד מהם מציע רגעים שניתן להגיע והשפיעו כי הם משתמשים בהיבטים שונים של אסטרטגית שיווק סלולרי בשביל טלפוניה ניידת.

בכל אחד משש פעמים שונות של מחזור חיים של עסק נייד, יש מוכרי פוטנציאל להוביל לצרכן הנייד להתנהגות הקנייה של המוצר והשפעה.

1 ההגדרה: טרום קנייה. זהו השלב של חיפוש סלולרי, צרכנים משתמשים בטלפונים חכמים ומחשבי לוח לפני ששוקלים ללכת לחנות. מתיחה היא מטלטלים, ולא כאמצעי לדחוף. ספקים חייבים לפרסם מידע על המוצרים שלהם והודעות שנמשכים על ידי הצרכן בהתאם למסגרת של אדם זמן, מחשבה ומיקום זה.

2 תנועה: במעבר. שלב זה מתרחש כאשר הצרכן הוא בדרך לחנות או איזו שליחות. עם תכונות חדשות המבוססות על מיקום, סוחרים יכולים לנצל את מידע כגון מיקום ומהירות באופן חכם, לשלוח הודעות ממוקדות והרלוונטיות ביותר לצרכנים שבחרו לקבל הצעות מעניינות. ספקים ייצרו ערך עבור צרכנים, מתן תמריץ לנטוש את העמדה ביישום מסוים "על" שלהם.

3 דחף: על מיקום. זה מתרחש בלבנים וטיח. בימים הראשונים של האינטרנט, מיקום פיזי של העסק גרמו נזק לחברה, שכן רק קמעונאים מקוונים יכולים למכור ישירות לצרכנים בעלויות נמוכות יותר. עם נייד, מיקומו הפיזי הופכים נכס. אבל בעוד כמה קמעונאים מנצלים את היכולת לתקשר, גם להחמיץ את ההזדמנות כדי לזהות ולתקשר עם צרכנים ניידים בעת בחנות.

4 משחק: בתהליך הבחירה. זה כאשר לקוחות נמצאים בסמוך למוצר בפועל הם עשויים לשקול לקנות. עם מה שמכונה שיווק קרבה, משווקים יכולים להשתמש בטכנולוגיות שונות לאינטראקציה בזמן אמת עם לקוחות, עם היכולת להזיז אפילו את המחירים בזמן אמת. לדוגמה, מספר הלקוחות הולכים למוצר מסוים יכול לקבל את ההצעה בזמן אמת כהנחה על זה. בהתבסס על ידיעה בזמן אמת של המלאי, ניתן לשנות את ההצעה או תסתיים לפני הקבוצה הבאה מגיעה. צרכנים יכולים לסרוק ברקודים על מוצרים ולקבל השוואות מחירים בתחום עם טכנולוגיה מתוחכמת והקל לשימוש, אבל.

5 גלישה: נקודת המכירה. הנה הזדמנות נוספת כדי להשפיע על הקונה. הוצג כחברות יאמצו יותר אפשרויות בשירות עצמי ויכולות של טלפונים ניידים משולבות עם מערכות קופה, הצעות וחסרונות-הצעה ניתן לצרכנים בעת הרכישה ותשלום.

6 האוכל המוכן: לאחר רכישה. זו מתרחשת לאחר הרכישה, צרכנים להחליף תמונות, קטעי וידאו ומידע על הרכישה האחרונה שלה ולשתף אותם עם המכשיר הנייד שלך עם חברים ועמיתים לעבודה, לבקש ולקבל תגובות. האתגר עבור משווקים הוא להפוך לחלק מהשיחה בנקודה זו.

פעילות ניידת בכל אחד מששת מהשלבים האלה תמשיך לגדול בשילוב עם אסטרטגית שיווק סלולרי כמו טלפונים חכמים ומגביר את חדירת לוח ויותר צרכנים להצטרף לשורות צרכנים ניידים. הכרה ברכישה של מחזור החיים נייד כפי שמוצג, מותגים וקמעונאים יהיו מסוגל להסתגל לאורך האבולוציה שלו, ולהשתלט על האמנות של השפעה של טלפון חדש.