Friday, August 23, 2013

שישה טיפים לבניית אסטרטגיה שיווקית ניידת חזקה

מכשיר סלולרי נייד הוא מכשיר המשמש אותנו יותר ויותר, חברות זקוקות לדרכים הטובות ביותר לשימוש בערוץ זה כדי לתקשר עם לקוחות, מה שהופך חלק בלתי נפרד שימוש סלולרי עם אסטרטגיות השיווק סלולרי הזמינות הכוללות שלהם.

שימוש


מכשיר סלולרי נייד הפך לכלי חשוב עבור לקוחות ברחבי העולם. מיליוני אנשים נוטים להסתמך על הטלפונים הניידים שלהם לכל דבר, החל בשעון מעורר שהם מתעוררים בבוקר עם המכשיר הם גם משתמשים כדי למצוא את המסעדה הקרובה ביותר, ולקרוא את תגובות אנשים אחרים בפורום או באיימל.

סקר של המגזין טיים בשנה שעברה תאר את תלותו של האדם מול מכשיר סלולרי נייד. בארצות הברית, כ -90 אחוזים מהמבוגרים הם תמיד נמצאים עם מכשיר סלולרי נייד. רבע מהנשאלים בודקים את הטלפונים שלהם בכל 30 דקות וחמישית מהנשאלים לא יכולים ללכת 10 דקות בלי לבדוק המכשירים הניידים שלהם. יתר על כן, כשליש מהנשאלים הודו בלי הטלפונים הסלולריים שלהם, ולו לזמן קצר גורם להם חרדה. "זה דרך החיים, חדשות אספקה ??קבועה והערות וחסרות היגיון והכל כלכך זמין וקרוב, עד כדי כך שפעמים רבות אנשים היו בוחרים בארוחת הצהריים שלך, אם ייאלצו לבחור את הטלפון שלך", אומר המגזין.

התלות העצומה הזה בטלפון הנייד היא הזדמנות עבור משווקים ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים ללכת על מכשיר שלעתים רחוקות היא מחוץ להישג יד. מנהל בכיר לתקשורת ובידור צפוי הניידים, מדגיש כי ארגוני אסטרטגית שיווק סלולרי שהדרך בה אנו רואים כיום בהשוואה לסלולרית כאשר הוא רלוונטי לצורך לשקול מחדש את הסצנה. "אין לנו לינה לקוחות יכולים רק שני כדי להתמודד עם התוכן", הוא אומר. במקום זאת, לחזות מצא כי שני שלישים מאנשים צורכים תוכן סלולרי בזמן שהם בבית. "חייבת להיות בשימוש. תזוזה טקטונית בטלפון הנייד" למעשה, ת'ורפ, סגן נשיא לשיווק לאקספו, מציין כי חברות לשלב וידאו לתוך שני שולחנות העבודה שלהם וטלפונים ניידים, מדהים 10 אחוזים מהתנועה מגיע מנייד.

המוציא לאור נאסט ראה עלייה בכניסה קוראים שיכולים לגשת לתוכן באמצעות נייד. ריינולדס, סגן נשיא לניתוח שיווק במחלקת השיווק לצרכן של החברה, אומר כי חלק מהפרסומים יותר מ -50 אחוזים מתעבורה הניידת מגיעים דרכם. אבל בעוד שרוב אנשי עסקים את החשיבות של בעל אסטרטגית שיווק סלולרי הכירו, חברות רבות עדיין מתמודדות עם אתגר כשזה מגיע לשילוב נייד לתוך תמהיל השיווק הכולל, יצירת חוויה שיווק רבת ערוצים חלקה. "אתה צריך לעשות את חלק חוויית הנייד שלך של קמפיין שיווק משולב", אומר פינגרמן, "הדרך הטובה ביותר לקבל לידיך והכיסים של הלקוחות שלך המותג שלך היא להיות אסטרטגיה לניידות לטווח ארוך המבוססת על מה שהלקוח חושב את זה כדאי לבנות", "הנייד היא אסטרטגיה שיווקית עצמאית", הוא אומר, ומוסיף כי שיווק סלולרי יכול להיות דרך נהדרת להביא תנועה, אבל יכול גם לשמש כמנגנון לגיוס לקוחות פעולה, למשל, ליצור חנות. המומחים חולקים שישה טיפים לאסטרטגיית שיווק סלולרי חזקה.

1.    להבין איך הלקוחות שלך משתמשים בטלפון נייד שלהם: לקוחות שונים משתמשים בניידים, מסיבות שונות, למשל, אך ורק למחקר או להכנה לביקור בחנות. "המותגים שהם מוצלחים ביותר בשימוש נייד ככלי שיווקי לעתים קרובות מבקשים משוב מלקוחות כדי לעזור להגדיר ולחדד את אסטרטגיה של שיווק סלולרי, טקטיקות וכלים", מותגים שמצליחים בלקיחת האסטרטגיה הניידת שלה לתוך תמהיל השיווק הכולל שלהם הם אלה שבאמת מבינים איך ומתי הקהל שלך באמצעות המכשירים שלהם ולאחר מכן לעבוד כדי לקבל את תשומת לבך ו לספק ערך מוסף בשלב זה. "רק מראה עד זה לא מספיק", "מותגים צריכים לחשוב על ההקשר שבו אנו עם המסר". קלי, אסטרטג מוצר, הניתוח צריך לשמש כדי לספק מבט של 360 מעלות על לקוחות על פני מספר רב של ערוצים. צריך לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבוע כיצד החוויה הניידת היא תורמת לאסטרטגיה העסקית הכוללת, כולל מסע קנייה שאין לו מקום במכשיר נייד, לחזות, יש לשים לב לחשיבות של פירוק מאגרי נתונים ולהביא נתונים ניידים, יחד עם המידע שנאסף התקבל מערוצים אחרים. מגזיני הערות ריינולדס קונדה נאסט, כי כדי לספק לטכנולוג קבוצות ספציפיים או פחות, חוטי ווג ומתבגרים צריכים שיהיו לי. סביר יותר על קהל גדול יותר נייד.

2.    זה לא מספיק כדי להיות אתר או יישום סלולרי מותאמים "אתרים מותאמים לנייד לא צריכים להיות חלק מאסטרטגיה ניידת, כי זה פשוט צורך ברור לכל חברות שרוצות לגדול כדי ליצור אתר אינטרנט שראה וטוב קל לשימוש באמצעות מכשיר נייד ",כמו כן, יישומים הם רק חלק מהדרך לאסטרטגיית שיווק סלולרי מוצקה וארגונים לא צריכים להתעקש על הפיתוח של יישום, רק בגלל שכולם עושים. יש כמעט מליארד אפליקציות, ומחצית מהם יכולה לשמש פעמיים. "כדי לחתוך דרך יישום העומס, יש מותג מטרה פונקציונלית חזקה, הצעה ניידת וערך", הוא אומר. וינהולד אמר כי כארגון ממשיך ומפתח את יישום, יש לו את אותה תחושה כמו בערוצים האחרים, ומספק חוויה חלקה. בנוסף יש להתייחס אל אתר מותאם למכשיו נייד כאתר רגיל, אבל לצרכימים הספציפיים שיש להם לקוחות להשתמש בטלפונים הניידים שלהם כדי לטפל, למשל, לחפש כיוונים או שעתי עבודה.

3.    ליצור חוויה שיתוף בכל ערוצי שיווק החלק: המפתח לאסטרטגיה שיווקית יעילה הוא לחוות "לייק" שלקוחות יעשו. בארגונים רבים יש קושי לעשות זאת בגלל הערוצים השונים שלהם לפעול בממגורות ומופרדים אחד מהשני. מומחים מדגישים כי מנהיגים עסקיים צריכים לעבוד כדי לחבר את הערוצים שונים ולכן החברה מציעה חוויה מושלמת בכל סעיפי אישום. "בימים שבהם נייד מציע חוויית משתמש שונה נספרים, כי לקוחות מצפים חוויה חלקה", אומר פיינברג. מושב  מדגיש את החשיבות של הבטחה שיותר ויותר לקוחות מתקשרים עם מותג או אתר סלולרי, יישום, או צפייה במסע פרסום. מעורב "בעולם שבו מכשירים ניידים הם הארכתו אישית של מי שאנחנו, צרכנים צריכים להרגיש שהם מקבלים את הערך של האינטראקציה שלהם עם המותג שלך," הוא אומר.

4.    להכיר בכך שהטלפון הוא מכשיר אישי מאוד: בעוד שלקוחות נוטים להיות תמיד עם טלפונים הניידים שלהם איתם, זה לא אומר שהם רוצים לקבל מותג שלך הודעות כל הזמן. "חברות רבות עושות את הטעות הגדולות ביותר הזאת כי הן לא מבינים עד כמה זה אישי הפלטפורמה הניידת", "זה כבוד גדול להיות העניק גישה למדיום זה, ולכן ברגע שאתה מגיע לשם אתה צריך לחשוב כמו הלקוח". "עבור צרכנים רבים, מכשירים ניידים הם הדבר הראשון שהם רואים בבוקר והדבר האחרון שאני בודק לפני שהוא הולך לישון בלילה", "בהתחשב בקשר הזה, יש לנו כמשווקים, הזדמנות מצוינת ליצירת קשרים עמוקים יותר עם צרכנים, אבל היא מגיעה עם סיכוי גדול יותר ליצירה טובה יותר. החוויה מודעות"

 5.   לספק ערך: מנהיגים עסקיים צריכים לוודא שהם נותנים ללקוחות ערך, בין אם על ידי תגמולים פיסיים כגון כרטיסי מתנה, תכונות ייחודיות ותוכן מעניין. "פרסום חילופי ערך הוא לא רק מחיר, זה על לספק את התוכן הנכון לקהל הנכון בזמן הנכון",  על ארגונים חייבים לנתח בזהירות את מסע הלקוחות ולחקור כיצד שימוש אסטרטגית שיווק סלולרי יכולים לשמש כדי להוסיף ערך ולשפר את חווית הלקוח בכל שלב של המסע הזה.

6.    כאשר לקוחות מוכנים להיענות לקריאה לפעולה: שיווק נייד יכול להיות מכשיר חזק מאוד, אבל כמשהו רלוונטי ללקוח, המסר הוא רק ההתחלה. לאחר שההודעה נמסרה, ארגונים חייבים להיות מוכנים לצעד הבא שהלקוח צריך, או ללכת לחנות לבנים והטיח או על ידי ביקור באתר האינטרנט של החברה. "זו טעות להשתמש בטלפון נייד רק כדי להשיג, בלי לחשוב על הצעד הבא, האדם הפשוט - הלקוח שלכם.

לבסוף, ארגונים צריכים אסטרטגיה הניידת ראשונה בחברות שלהם. "ארגונים ששיווק סלולרי ולקוחות לחיות את חיים ניידים הטוב ביותר לשירות, גם בחיי העבודה שלהם, את עצמם". חברות חכמות יציגו צוותי השיווק שלהם משתמשים בטכנולוגיה סלולרית כדי להבין מה הלקוחות חווים באינטראקציה עם המותג במכשירים אלה טובים יותר.